25 Mart 2026 Çarşamba

Evet, biraz işim vardı geldim, holdinglerle devam edeceğim... Bu arada gördünüz mü başkanlar nasıl açıklamalarda bulundular.. Aaaaa... Neler de yapıyorlarmış şer çeteleri... Neyse... Bu vesile ile Natenyahu'ya Kayseri şivesi ile bir şey söylemek istiyorum... 

Natenyahu, niittin yahu....:)))

Bir Şixta Şix Bilgisi

Şix'in Dünya'nın Sonu Albümü...:)

  Tüm dünya insanlığına ne mutlu... Şix

Bazı Şixta Şix Bilgileri

Şixta Arşivi