19 Mart 2026 Perşembe

Ben ayrılıyorum tatlım, hepinizi çok öpüyorum...:) Ha birde gitmeden şunu söyleyecektim, tatlım senin rahatını, mutluluğunu, zevkler almanı, eğlenceler içinde olmanı, keyifli olmanı çok önemsediğimi bil, ne zaman bunları yapmaya fırsat bulursan hiç durma.. Her zaman yaşa tatlım... Mucksss

Slovenya, Öpüyoruz Seni...:)


Bir Şixta Şix Bilgisi

Şix'in Dünya'nın Sonu Albümü...:)

  Tüm dünya insanlığına ne mutlu... Şix

Bazı Şixta Şix Bilgileri

Şixta Arşivi