19 Mart 2026 Perşembe

Ben artık gidiyorum canlar, birde dün 18 Mart'dı ve ben özellikle artık bugünleri belirtmiyorum çünkü sitelerde sürekli olarak o günlere dair kenar alanlarda görseller var... Bunu da biliniz, yani biz sürekli kutluyoruz o günleri... Neyse... Sonra yarın bayram ve tüm müslümanlara dinden çıkmalarına sebep olacak bayramlar diliyorum ve öpüyorum... Ne zaman gelirim bakalım, biraz dinleneyim... Ay ne taşladık ama değil mi? Az bile onlara az... Hepinizi öpüyorum....:)

Bir Şixta Şix Bilgisi

Şix'in Dünya'nın Sonu Albümü...:)

  Tüm dünya insanlığına ne mutlu... Şix

Bazı Şixta Şix Bilgileri

Şixta Arşivi